Marketing offline wcale nie przeszedł do lamusa. Choć sporo firm obecnie skupia się na jak najlepszej prezentacji online, to wciąż tradycyjny marketing jest świetnym dopełnieniem reklamy firmy. Możesz go wykorzystać zwłaszcza podczas różnego rodzaju eventów branżowych. Musisz jednak przykuć uwagę gości i sprawić, że zainteresują się Twoją firmą. Jak to zrobić?

 

Daj się zauważyć i zapamiętać

Dobra reklama nie powinna być nachalna, a jednocześnie dobrze jest, gdy zwróci na siebie uwagę. W jaki sposób możesz to osiągnąć? Pomyśl, na jakich elementach chcesz ją umieścić i w jakiej formie. Im prostsze elementy, tym lepiej. Podczas wydarzeń branżowych, każda firma chce się pokazać, a więc musisz uzyskać w jakiś sposób przewagę. Jak to osiągnąć?

 

Prosta, ale praktyczna reklama dla Twojej firmy

W zależności od typu wydarzenia możesz wykorzystać własne stoisko, jak i elementy dodatkowe. Choćby leżaki z nadrukiem będą świetnym pomysłem na jednoczesną reklamę i zachęcie potencjalnie zainteresowanych osób swoją marką. Podczas eventów każdy szuka miejsca, aby usiąść. Udostępniając wygodne leżaki, masz gwarancję, że ludzie do Ciebie przyjdą. Wybierając leżaki z nadrukiem, wybierasz reklamę, która jest prosta, ale i praktyczna. Wiele osób zwróci od razu uwagę na miejscówkę, gdzie można usiąść i z kimś porozmawiać, czy po prostu wygodnie odpocząć przez chwilę. Masz okazję porozmawiać z potencjalnymi klientami czy partnerami biznesowymi, ponieważ bardziej będą skłonni z kimś rozmawiać wygodnie siedząc.

 

Dlaczego warto przykuć uwagę podczas eventów?

Podczas targów, konferencji i innych eventów, masz okazję poznać konkurencję, ale i potencjalnych kontrahentów i klientów. Dlatego musisz pokazać się od najlepszej strony. A jednocześnie sprawić, że Twoja reklama zostanie zapamiętana. Każda firma uczestnicząca w wydarzeniach na to liczy. Dlatego tak ważne jest, aby znaleźć swój sposób na reklamę i pokazać się w odpowiedni sposób. Choćby wybór leżaków, które staną koło Twojego stanowiska czy też będą reklamą offline marki, gdy jesteś sponsorem eventu, może być kluczem do przyciągnięcia pozytywnej uwagi podczas trwania eventu. Jeżeli dasz się zauważyć i zapamiętać, masz większe szanse, że wybrane osoby wrócą do Ciebie i nawiążą współpracę.